Detergent de rufe pudră și gel SANO MAXIMA – curățare în profunzime și parfum intens

Femeia modernă este multitasking. Poate face două lucruri în același timp sau chiar mai multe. La fel și detergenții din gama Sano Maxima. Specialiștii SANO au gândit-o special pentru ele. Detergenții Sano Maxima fac și ei două lucruri simultan: curăță bine hainele, în profunzime, și lasă un parfum de lungă durată, oferind astfel rezultate maxime.

Detergentul de rufe MAXIM este disponibil sub formă de pudră dar și de gel. Este unul dintre cele mai noi produse lansate de Sano în România, combinând puterea a trei ingrediente și reușind astfel să elimine diferite tipuri de pete, unele chiar persistente, lăsând hainele învăluite într-un parfum plăcut și destul de intens.

Cum reușește Sano Maxima să facă asta? Detergenții din această gamă beneficiază, la fabricație, de tehnologii avansate de ultimă oră. Curățarea în profunzime se datorează enzimelor, oxigenului activ și detergentului. Parfumul intens și de lungă durată este rezultatul tehnologiei Microcapsules Lock, care asigură o eliberare lentă a unui parfum care durează mai mult astfel.

Detergentul de rufe MAXIMA, pudră și gel, este disponibil în 3 variante: Mountain Fresh, Spring Flowers și Baby. Varianta Baby este mai blândă, testată hipoalergenic și dermatologic. Sano Maxima pudră îl găsiți în ambalaje de 2 kg, 4 kg și 6 kg, iar detergentul gel MAXIMA are o formulă concentrată cu 20 de spălări / 1 litru și 60 spălări / 3 l de sticlă. Puteți descoperi întreaga gamă de produse pe: https://maxima.sanoromania.ro/.

Conform cercetării Omnibus realizată în 2019 în rândul unui eșantion de 540 de femei din România*, 85% dintre respondente s-au arătat dornice să cumpere și să încerce un nou detergent de rufe. 63% dintre participantele la studiu au spus că și-ar dori un detergent de rufe care să îndepărteze eficient petele și, de asemenea, să ofere un parfum puternic. Sano oferă exact ceea ce consumatorii și-au dorit și au cerut, prin detergentul de rufe Sano Maxima.

Produsele sunt disponibile în rețelele comerciale: Auchan, Metro, Cora, Real, Dedeman, Unicarm, Carrefour, Selgros, Mega Image, DM, precum și în magazinele tradiționale cu produse de curățenie, dar și online.

În România, SANO este prezent de mai bine de 15 ani și are un portofoliu de peste 400 de produse într-o varietate de categorii: articole de toaletă și igienă personală pentru adulți și bebeluși, produse de curățenie și mentenanță, detergenți pudră, lichizi și balsamuri de rufe, insecticide și pesticide, produse din hârtie și produse dedicate segmentului HoReCa și industrial. Fondat în 1965, SANO este liderul de piață în preferințele consumatorilor pentru produse de curățenie a casei și de igienă în Israel.Grupul Sano deține în România brandurile de cosmetică Softcare, Careline și Natural Formula.

Sano este prezent și în social media:

*Source: omnibus research among women in Romania, 2019. N=540